Sprawdź najpopularniejsze artykuły i poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców.

Ostatnie artykuły

Dokumentacja a Audyt – Jak EasyDocs ułatwia przygotowania do kontroli?

Czy zastanawiałeś/aś się, jak usprawnić proces przygotowań do audytu w swojej firmie? My mamy za sobą wiele takich kontroli i stworzyliśmy idealne rozwiązanie dla Ciebie. Audyt wewnętrzny, zewnętrzny czy czynności sprawdzające ze strony urzędu to zwykle duże wyzwanie dla organizacji. Odpowiednie przygotowanie dokumentacji może znacząco oszczędzić czas i energię zespołu.   

Czytaj

Jak wprowadzić elektroniczny obieg dokumentów do firmy?

Elektroniczny obieg dokumentów to krok w kierunku większej efektywności, oszczędności czasu i zasobów, a także poprawy zarządzania informacjami i dokumentacją. Jeśli zastanawiasz się, jak wprowadzić elektroniczny obieg dokumentów do swojej firmy, ten artykuł dostarczy Ci praktycznych wskazówek i omówi korzyści. 

Czytaj

Rewolucja w zarządzaniu dokumentami – jak elektroniczny obieg dokumentów wpływa na rozwój biznesu?

W świecie biznesu technologia odgrywa coraz większą rolę we wszystkich dziedzinach pracy. Obsługa dokumentów to podstawowy obszar, w którym technologia może przynieść wymierne korzyści. W porównaniu z tradycyjnymi metodami obieg elektroniczny: 

Czytaj

Przedsiębiorstwa w Polsce a elektroniczny obieg dokumentów. Jak przekonać do nowych technologii?

Obecnie, gdy technologia rewolucjonizuje wiele dziedzin życia, elektroniczny obieg dokumentów jest jednym z kluczowych narzędzi umożliwiających efektywne zarządzanie danymi w firmach. Tylko 17 proc. przedsiębiorstw w Polsce stosuje wyłącznie elektroniczne dokumenty księgowe1. Dlaczego tak się dzieje?  

Czytaj

Jakie korzyści wynikają z przechowywania dokumentów w chmurze EasyDocs?

Przechowywanie dokumentów w chmurze to obecnie nie tylko wygodne, ale przede wszystkim bardzo opłacalne rozwiązanie dla firm. Coraz częściej firmy decydują się na przeniesienie swoich dokumentów do chmury ze względu na liczne korzyści.  

Czytaj