Sprawdź najpopularniejsze artykuły i poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców.
Ostatnie artykuły
Zmiana formy opodatkowania od 1 lipca
To wyjątkowa sytuacja, a w EasyDocs możesz zmienić abonament, kiedy tylko chcesz, jeśli potrzebujesz więcej funkcjonalności.
CzytajNowa funkcjonalność: EasyDocs już dla wszystkich rodzajów dokumentów
Jedno miejsce przechowywania nie tylko dokumentów finansowych, ale wszystkich, które dotyczą firmy? Pełna usługa od EasyDocs jest już dostępna. Dlaczego warto było na nią czekać?
CzytajDropZone
Podstawowym zadaniem EasyDocs jest usprawnienie obiegu dokumentów firmowych, czyli przechowywanie i obsługa m.in. faktur, rachunków czy umów. Co to przechowywanie dokładnie oznacza? Jak dokumenty trafiają do aplikacji? Jak je porządkować? O tym słów kilka.
CzytajOdsetki od zaległości podatkowych i odsetki od składek ZUS w 2022 roku – 12% od 7 kwietnia
O tym, że nie opłaca się mieć zaległości w płatnościach wiadomo od dawna. Ale od 7 kwietnia opóźnienia w płatności podatków oraz składki na ubezpieczenie społeczne będą kosztowały nas jeszcze więcej. Stawka odsetek od tych zaległości sięgnęła już 12%. Lepiej zaplanuj wszystkie przelewy w EasyDocs - w aplikacji możesz nie tylko ustawić przypomnienie o terminach płatności, ale także zaimportować przelewy do banku w jednym pliku, jednym kliknięciem.
CzytajRozwijaj swoją działalność w chmurze z EasyDocs
EasyDocs – miejsce dla twoich dokumentów Co łączy EasyDocs z popularną chmurą do przechowywania danych? Są to przede wszystkim narzędzia służące ułatwianiu prowadzenia biznesu i oszczędnościom. Pojęcie chmury funkcjonuje w naszych słownikach od wielu lat. EasyDocs działa na podobnych zasadach tylko w odniesieniu do dokumentów firmowych. Wykorzystaj je zatem, by rozwijać swój biznes
Czytaj