Za narzędziami zawsze stoją ludzie. Poznaj nas bliżej.

EasyDocs to narzędzie stworzone przez przedsiębiorców, dla przedsiębiorców.

Naszym celem jest zapewnienie prostych i skutecznych rozwiązań w zarządzaniu dokumentami i płatnościami. Chcemy w ten sposób pomóc przedsiębiorcom, takim jak my, zaoszczędzić czas i energię, aby mogli skupić się na rozwoju swojej firmy.

EasyDocs - Twoja platforma online na firmową dokumentację, przelewy i integrowana z księgowością
EasyDocs - Twoja platforma online na firmową dokumentację, przelewy i integrowana z księgowością
ProxyPartners - Twój kompletny dział finansowy online
ProxyPartners - Twój kompletny dział finansowy online
ConradMind - Twój partner technologiczny dla działów finansów i operacji
ConradMind - Twój partner technologiczny dla działów finansów i operacji

Nasz zespół

Jak powstało EasyDocs?

EasyDocs to odpowiedź na rosnące potrzeby Proxy Partners - firmy początkowo specjalizującej się w zarządzaniu aktywami w sektorze OZE. W miarę rozwoju, poszerzyliśmy zakres usług o obsługę portfeli spółek SPV z projektami wiatrowymi i fotowoltaicznymi. Zauważyliśmy, że tradycyjne metody zarządzania dokumentami i płatnościami absorbują ogromną ilość czasu i energii.

Postanowiliśmy to zmienić i dzięki technologii znaleźliśmy efektywniejszy sposób. W 2019 r. powstało narzędzie EasyDocs, które pozwoliło nam zaoszczędzić aż do 80% czasu potrzebnego na obsługę rutynowych formalności finansowych.

Udostępnienie systemu firmom zewnętrznym sprawiło, że EasyDocs stało się nieodłącznym partnerem dla wielu przedsiębiorstw pragnących zwiększyć wydajność obsługi dokumentów.

Naszą misją jest ciągłe doskonalenie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań. Wierzymy, że przyszłość zarządzania dokumentami powinna być prosta, efektywna i dostępna dla każdego.