Jak wdrożyć EasyDocs w 1 dzień?
Narzędzie EasyDocs do obsługi dokumentów firmowych jest tak proste, że zapoznanie się z nim i wdrożenie go do codziennej pracy zajmie zaledwie 1 dzień i nie wymaga żadnych nakładów finansowych.
Pomysł wprowadzenia do firmy narzędzia, którego obsługi należy się nauczyć, może zniechęcać na tyle, że mimo kosztów poniesionych z jego zakupem, trafia ono do przysłowiowej szuflady. Czego się obawiamy? Czasu, który trzeba poświęcić na zapoznanie się z nowym rozwiązaniem, własnych ograniczeń czy może tego, że zamiast przyspieszyć i ułatwić pracę, będzie dodatkowym obowiązkiem?
EasyDocs po prostu!
Można śmiało powiedzieć, że EasyDocs przełamuje te stereotypy. Po pierwsze jest to system działający online i nie wymaga instalacji. Aby rozpocząć pracę, należy jedynie założyć konto i się zalogować. Po drugie EasyDocs jest narzędziem, do którego dostęp można dać współpracownikom w zakresach określonych przez administratora konta. Wszystko to w intuicyjny i prosty sposób. A po trzecie, system ten powstał dla przedsiębiorców, nie wymaga więc specjalnych szkoleń, wdrożeń czy kwalifikacji pracowników. Wdrożenie można przeprowadzić zdalnie za pomocą gotowych instrukcji i filmów, które są dostępne w HelpDesk. Jest tak prosty w obsłudze, że w ciągu kilku godzin administrator może poznać wszystkie jego możliwości i nauczyć się je wykorzystywać. Wdrożenie pracowników na podstawowym poziomie zajmie tyle, co obejrzenie kilku krótkich filmów online.
Jak najszybciej poznać EasyDocs?
Każda funkcjonalność EasyDocs została przemyślana tak, by upraszczała zadania związane z obiegiem dokumentów w firmie. Jeśli jednak jakiś mechanizm działania jest niejasny, w menu HelpDesk w platformie znajdują się krótkie filmy instruktażowe oraz zwięzłe instrukcje. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dostępne są w FAQ w zakładce Baza Wiedzy. Dobrym wsparciem dla początkujących będzie specjalnie przygotowany scenariusz działania, który można skopiować i wysłać mailem do osób, które mają zostać wdrożone do pracy w EasyDocs. To prawdopodobnie najprostsza metoda nauczenia się obsługi platformy. Ponadto w systemie została przewidziana pomoc kontekstowa kierująca do prostych instrukcji. W każdej chwili można też porozmawiać na czacie i od ręki rozwiązać wątpliwe kwestie lub zadać pytanie w HelpDesku.