Jak wdrożyć EasyDocs w 3 krokach?
EasyDocs jest systemem tworzonym przez praktyków, którzy sami od wielu lat zarządzają własnymi przedsiębiorstwami, projektami, zespołami. Powstał, by odpowiadać na realne problemy związane z obiegiem dokumentów finansowych. Dlatego jego wdrożenie jest banalnie proste, a samo poruszanie po nim intuicyjne.
W pierwszym miesiącu pomagasz EasyDocs nauczyć się rozpoznawać istotne dokumenty oraz zawarte w nich informacje. W kolejnych miesiącach algorytmy EasyDocs będą starały się robić to automatycznie.
Skorzystaj bezpłatnie przez 30 dni i odkryj zalety nowej platformy do obsługi obiegu dokumentów.
Krok 1.
Załóż konto w EasyDocs i zostań administratorem. Potrzebujesz do tego numeru NIP, który będzie jednocześnie unikatowym identyfikatorem firmy w systemie EasyDocs. W ramach jednego konta możesz tworzyć dowolną liczbę projektów. Pierwszy projekt EasyDocs utworzy domyślnie i zatytułuje nazwą twojej firmy.
Krok 2.
Ustal listę osób, które chcesz zaprosić do projektów. Nadaj im odpowiednie uprawnienia:
- U1 – pracownicy – mogą importować dokumenty do systemu EasyDocs i mają do nich dostęp. Nie mogą oni weryfikować i akceptować dokumentów. Widzą tylko swoje dokumenty.
- U2 – księgowość i administracja – mają dostęp do dokumentów importowanych przez użytkowników U1 i U2. Mogą weryfikować poprawność danych odczytanych z dokumentów i generować podstawowe raporty. Widzą wszystkie dokumenty poza tymi, które wprowadza U3.
- U3 – zarząd, główna księgowość – mają pełny dostęp do wszystkich dokumentów w systemie. Mogą weryfikować dokumenty, tworzyć raporty, koszyki płatności i generować pliki importu przelewów.
Krok 3.
Od tej pory EasyDocs może być jedyną platformą obiegu dokumentów kosztowych i wydatków w firmie. Poinformuj swoich współpracowników o wdrożeniu nowego systemu. Możesz ich uprzedzić, że otrzymają zaproszenie do EasyDocs. W komunikacji związanej z wdrożeniem możesz wykorzystać przykładowe wiadomości e-mail, które przygotowaliśmy dla nowych użytkowników.
Sposób wdrożenia nowego systemu w firmie często odstrasza przedsiębiorców. Obawiają się oni licznych pytań ze strony współpracowników, tymczasowego chaosu, niespełnienia oczekiwań ze strony narzędzia, które zamiast ułatwiać pracę, może generować nowe problemy. Tymczasem EasyDocs można wdrożyć praktycznie w 1 dzień, a z pomocą mogą przyjść historie firm, które skorzystały z nowych rozwiązań i podzieliły się swoimi doświadczeniami.